Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...postcount=2255
    Сега ако кажеш, че пак нещо не си разбрал просто се предавам.
    НАГЛЕДНО:
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
      Няма такова нещо - "тая година са 175 коня". Има 2.4 JTD 150 коня, на която 6-та скорост е надясно и назад, има 2.4 JTDm 175hp, на която 6-та скорост е наляво и напред, и мисля че кутията е опелска, поне така са ми казвали. И в повечето случай JTD са опоскани. Кво като няма кожа и мобифон.
      И не всички фейсове са Distinctive.
      ЕДИТ- видях го. Много ценна информация. Особено това със скоростите е тотално ново за мен. Наляво и напред, не го знаех
      Last edited by andro88; d.m.y г., 22:37.
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • Как са скоростите? Наляво 6-та? Това на коя кола?
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
          Подкарай базов свин спарк 99-то лето, после скочи на някой фейс дистинктив и ще установш, че разликата е като от Фиат до Мазерати. Москвич Алеко обаче наистина е пресилено, това се отнася за Ваг групата с техните ръчни стъкла, централно заключване само ако си платиш 500 евро като си поръчваш кошницата нова и т.н. За 5 инчов цветен дисплей СЕРИЙНО въобще дума да не става. Сигурно 10 години по-късно, че и повече го въвеждат.
          От екстрите ползвам единствено ел огледалата, ел прозорците, ел седалките и до там... Навигация в бг няма, телефон си имам и не ми трябва такъв в колата, чистачките си ги пускам сам при дъжд, подгрева не го ползвам, CD-та никой не слуша вече, респективно и копчетата на волана не ми вършат особена работа, кожата не ми харесва (с тази форма на седалките ми се хлъзга задника в завой). Единствено темпомат нямам, а го намирам за полезен, до някъде. Свинспарка е чудесен мотор, стига да е пазен и експлоатиран правилно.
          Ваг групата са ми ясни, не смятам в близко бъдеще да им ставам клиент .

          Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
          Е, аз не целя да обидя или да раздавам квалификации, да ме прощава ако продавачът е колега но ето какво е видно от снимките
          1. Няма кожа, вероятно няма и ел.седалки, памет и подгрев
          2. Няма телефон, навигация, почти сигурно суб-баси под кората
          3. Няма мулти-волан и тн
          За част от нещата гадая, щото снимките са такива, но почти винаги такива неща вървят комплект, и когато са налични и когато липсват.
          Пак подчертавам- не казвам че е лоша колата, просто няма екстри

          П.С
          Ако може някой да обясни как през една и съща година и месец са влагани различни версии на един двигател...
          Това със седалките е скапано, но като ги нагласиш веднъж се предполага, че не е голяма загуба.
          Телефона и другите простотии ако са ти важни, ок.
          Мулти волана е наистина полезна екстра, стига да ползваш вградения cd плеър. Врътката за увеличаване си е на достатъчно удобно място.
          Ако става въпрос за екстри, на тази кола ужасно и липсва парктроник, а до колкото знам, такъв не е наличен, даже и при най-скъпите модели. Камера за задно също би свършила работа. Една поставка за чаши също би ми била по-полезна, от колкото телефона или автоматичните чистачки.

          Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
          http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...postcount=2255
          Сега ако кажеш, че пак нещо не си разбрал просто се предавам.
          НАГЛЕДНО:
          Разликата в динамиката поне на хартия е голяма, трябва да се усеща.

          Comment


          • Имах предвид задна, но емоциите днес ми дойдоха в повече. Извинявам се.

            ---------- Post added at 22:53 ---------- Previous post was at 22:48 ----------

            Парктроник съм чувал че има, но никога не съм виждал. На тази която аз карах имаше монтиран китайски, но среден клас на който лично бях боядисвал датчиците. Беше се получило доста добре, датчиците паснаха добре без луфтове и други такива, цвета нямаше разлика, а дисплея приемаше през WiFi сигнала от датчиците и нямаше кабели из цялата кола. Беше монтиран над огледалото за задно виждане и като цяло изглеждаше почти фабрично всичко. 50-тина лева на промоция беше, а е много полезен особено когато имаш гараж пред който няма много място и колата се вкарва с 3-4 маневри.
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • Карал съм мултиджет - еми не че старото ЖТД не върви даже и сток, ама мултиджетът си дърпа значително по-добре, особено при по-високи скорости.

              А кола висок клас без екстри ... някакси не го разбирам.
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                И хиляда мапа да му направите няма да стане мултиджет, така че си остава минус - лично мнение.
                Да няма спор че 20 клапановия е по модерния от двата мотора,но някакси много лесно подценяваш мапнато JTD и то качествено ,убеден съм че доста JTDm-нямат тоза тяга.

                Comment


                • Нямам предвид ремап, коне, тяга и т.н. Говоря за технологии, и да, jtd с ремап не е мултиджет, а едно мапнато jtd.

                  много лесно подценяваш мапнато JTD и то качествено ,убеден съм че доста JTDm-нямат тоза тяга.
                  Нека не забравяме, че мултиджета и той се мапва. Качествено. И какво стана с предимствата на жетедето? Ми няма, освен по-ниската цена.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • Ми нали и аз това ти казвам де,че Мултито е по модерен,спор няма.

                    Comment


                    • Ставаше въпрос за това, че като си намерил фейс на сметка, да го ритнеш само заради това, че е 150 коня е тъпо, а не, че старият мотор е по-мотор от новия .. То, ако беше така щях да си взема 159 8 клапана.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        Ставаше въпрос за това, че като си намерил фейс на сметка, да го ритнеш само заради това, че е 150 коня е тъпо, а не, че старият мотор е по-мотор от новия .. То, ако беше така щях да си взема 159 8 клапана.
                        Тука ме обърка, 159 8v или 16v, не е ли се MJet
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                          Тука ме обърка, 159 8v или 16v, не е ли се MJet
                          Че 8в какво го спасява, че е м освен, че е малко по-безшумен от стария? Все си е слаб за 9-ка. Броят клапани ми беше мисълта .. 10v 150коня си е един добър мотор, да се говори за него като за някакъв остарял боклук е малко рано.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            Че 8в какво го спасява, че е м освен, че е малко по-безшумен от стария? Все си е слаб за 9-ка. Броят клапани ми беше мисълта .. 10v 150коня си е един добър мотор, да се говори за него като за някакъв остарял боклук е малко рано.
                            За мен най-хубавото JTD направено от жабарите е 2,4 10v. 150 коня, много приятен за каране в стоков вариант, с един чип става силничък, а с подходящия хардуер около него става лудница. 20v., е доста скъп за поддръжка и може би не толкова надежден.

                            На колегата 1912 колата не е от най-слабите нищо че е 8v.
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                              За мен най-хубавото JTD направено от жабарите е 2,4 10v. 150 коня, много приятен за каране в стоков вариант, с един чип става силничък, а с подходящия хардуер около него става лудница. 20v., е доста скъп за поддръжка и може би не толкова надежден.

                              На колегата 1912 колата не е от най-слабите нищо че е 8v.
                              Абсолютно съм съгласен, а колко върви колата на колегата - зависи колко се е заиграл .. За мен по-смисленият въпрос е колко повече щеше да върви ако беше се заиграл със 16V?
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • Колеги, днес си взех преден шенкел/десен/с главината.Понеже е от дизел, а моята е бензин, предполагам, че шлиците на лагера ще паснат на тези с моята полуоска.Сверих номерата на главината на дизел и бензин и излизат уж едни и същи......
                                Алфа...всичко друго е компромис!
                                http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                                Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                                Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                                Comment

                                Working...
                                X